__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"3415b":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"3415b":{"val":"var(--tcb-skin-color-0)"}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"3415b":{"val":"rgb(57, 163, 209)","hsl":{"h":198,"s":0.62,"l":0.52,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Digitaalinen ostoanalyysi

Haetko mahdollisuuksia hankintojen kokonaisvaltaiseen tiedolla johtamiseen?


Vai onko tarpeenasi analysoida nykyisiä ostoja ja toimittajia tarkemmin? Haluatko tunnistaa miten rahan käyttö jakautuu ja mistä säästö- ja toiminnan tehostamiskohteita voisi löytyä?

Mitä hyötyä on digitaalisesta ostoanalyysistä?

Usein hankintojen johtamiseen tarvittavaa kokonaisnäkymää ei ole saatavilla. Kenties yksittäisiä taloushallinnon raportteja, joista taitavat excel-nikkarit pystyvät taikomaan ymmärrettäviä kertaluontoisia graafeja.

Saatko todellisuudessa edellä mainituista raporteista tarvittavan tiedon hankintojen johtamiseen sekä päätöksentekoon liittyen? 


Tiedätkö mihin laitetaan eniten rahaa sekä miten rahan käyttö todellisuudessa jakautuu? Mitkä hankintaryhmät/toimittajat teillä ovat merkittävimpiä, mihin voimavarat kannattaa keskittää? 

 

Esittelen mielelläni demon avulla mitä digitaalinen ostoanalyysi käytännössä tarkoittaa.

1

Ota yhteyttä

Soita tai jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.

2

(Etä)tapaaminen

Otetaan pieni hetki molempien aikaa käytännönläheiselle ostoanalyysi -demolle. 

3

Ehdotus

(Etä)tapaamisen pohjalta teen teille tarkkaan budjetoitavissa olevan ehdotuksen, jonka pohjalta on helppoa siirtyä toteutukseen.

Ota yhteyttä 

Keskustelen mielelläni lisää kaikista hankintoihin liittyvästä.

Maria Saari 050 413 7331

>